czwartek, 16 stycznia 2014

Recenzja cieni Pierre Rene

Hej.
Dziś mam dla Was recenzję paru cieni do powiek od firmy Pierre Rene.

Cienie  JEANS QUATRO EYESHADOWS




Urzekły mnie te cienie !
Nie dosyć że super zestawienie kolorystyczne w sam raz do "dżinsów" ;) to nadają się tak samo do wyjściowych makijaży.

Napigmentowane niesamowicie !
Najbardziej polubiłam ten kobaltowy można by rzec.
Niesamowicie połyskuje, reszta kolorów też świetna znajduje się tam srebrny i biały. Także są niesamowite!
Mają bardzo aksamitną strukturę i nie osypują się.
W opakowaniu dołączony jest także przydatny aplikator.

Cienie tej firmy można znaleźć w Drogerii Natura jak i na stronie firmy
http://www.pierrerene.pl/
Są w przystępnej cenie ponieważ ja zapłaciłam w drogerii 14.99 a teraz na stronie można znaleźć super promocje !!! Obecnie są po 7,79 !


Kolejnymi cieniami do oczy w których totalnie się zakochałam są
 Mają że ta powiem wysuwany aplikator co mnie kompletnie mile zaskoczyło.

 Kolorki które wybrałam były na promocji w drogeri Natura za 4,99 a normalnie kosztują ok 7zł
Mega napigmentowane i bardzo aksamitne ! po prostu super!
Mam zamiar powiększyć moją kolekcję o inne produkty tej firmy!
Zapraszam na stronę internetową lub do najbliższej drogerii Natura !
http://www.pierrerene.pl/

A już jutro przygotuję dla was dzienniaczka właśnie z tymi kolorami !

4 komentarze:

  1. napewno kupię w najbliższym czasie urzekły mnie te pojedyncze :)) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie, napewno zakupię urzekły mnie te pojedyncze, zapraszam do siebie somethingwhatilike.blospot.pl

    OdpowiedzUsuń