czwartek, 2 stycznia 2014

Kreska krok po kroku i nowy makijaż

Hej ! Dużo osób pyta mnie jak maluję kreskę.
Dlatego też postanowiłam  idąc za prośba zrobienia tutorialu, pokazać wam jak to robię.
A jest to bardzo proste oczywiście wymaga wprawy ale dzięki małemu trikowi napewno będzie to łatwiejsze niż dotychczas.
Zapraszam :)

Pierwszy kroczek to namalowanie kreseczki na powiece tuż przy linii rzęs. Od wewnętrznego  kącika musi być to cienka linia.

Drugi krok i tutaj pokażę Wam sposób który ułatwi Wam pracę. Ja go już nie potrzebuję stosować ponieważ mam już wprawę ale Wam NA PEWNO  pomoże.  Jest to zrobienie przy OTWARTYM oku małej kropeczki, po to żebyśmy wiedziały gdzie ona ma się kończyć.


Trzecim krokiem jest połączenie punktu z kreską na powiece.

 Czwarty to zrobienie takiego trójkąta tzn połączenie po ukosie od zaznaczonego punktu do mniej więcej środka powieki.  Oczywiście może być bliżej  końca oka w zależności jaki efekt chcemy osiągnąć.
 
Piąty i ostatni krok to zamazanie środka trójkąta i poprawienie w razie konieczności naszej kreski.



Dajcie znać czy mój sposób okazał się pomocny :)



A teraz pokażę Wam makijaż który zrobiłam własnie gdy pokazywałam jak robić kreskę.



Dajcie znać czy się podoba :) Pozdrawiam !

5 komentarzy: