sobota, 14 grudnia 2013

Poszukiwanie rozświetlacza + Recenzja - Catrice Prime and Fine Highlighting Powder

Hej ! Mam dla Was recenzję rozświetlacza od Catrice.




Poszukiwałam rozświetlacza dającego taki efekt :


Ten rozświetlacz który kupiłam kosztuje ok 18 zł.
Jest fajny jak za taką cenę i naprawdę spisuje się w swojej roli, ale nie  daje efektu który mnie w pełni zadowala (taki jak na zdjęciu powyżej).




Zastanawiałam się jeszcze nad jednym z limitowanej nowej serii tej samej firmy. Lecz jednak wybrałam ten.
Czy któraś z Was ma może ten z limitowanej serii  ROCKING ROYALS ?
Scented Highlighting Powder C01 Rock It Science
Ogólnie to zaczęłam śledzić twardo tą markę kosmetyczną i zauważyłam przed premierę CELTICA
a w niej m.in :

 rozświetlacz Multicolour Highlighter C01 Far And Beyond

róże do policzków, cienie do powiek, pomadki, lakiery i ozdoby do paznokci. Możecie poczytać o tym na stronie: http://www.catrice.eu/pl/edycje-limitowane/celtica.html


Ogólnie bardzo lubię Catrice. Uważam że jest to profesjonalna marka kosmetyczna o niewygórowanych cenach ale za to bardzo dobrych jakościowo kosmetykach.

Co myślicie? Podzielcie się ze mną wrażeniami z Catrice Cosmetic.
Może macie dla mnie własnie ten rozjaśniacz o którym marzę ?

Pozdrawiam :) całuski :*

2 komentarze: