piątek, 6 grudnia 2013

Huragan i nowy makijaż :D

Hej !

Jak zapewne wiecie, Huragan Ksawery nadciągnął do naszego kraju.
Z troski o moje kochane blogowe koleżanki, chciałam zapytać czy u Was wszystko w porządku ?
Ja mieszkam na Podkarpaciu i tutaj dziś jest naprawdę groźnie, ale nie aż tak jak na Pomorzu (nie wiem jak w innych województwach).
Dajcie znać czy jesteście całe i zdrowe i jak przedstawia się sytuacja w Waszej miejscowości.


A teraz zamieszczam makijaż do którego naprawdę się przykładałam.
Komentujcie, doradzajcie, krytykujcie :P

Pozdrawiam i całuję ♥

4 komentarze:

  1. u mnie wszystko gra, ciesze sie, ze u Ciebie tez:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wszystko gra :) Miło, że pytasz :*
    Makijaż prześliczny :* szkoda ze tylko jedno zdjęcie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż przepiękny! Faktycznie szkoda, że tylko jedno zdjęcie :(
    Ja mieszkam w małopolskim i jak na razie nie słyszałam, żeby były jakieś większe szkody. Ja natomiast słysząc jak wieje stwierdziłam, że nigdzie nie wychodzę, bo strach :/ buuuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny makijaż, uwielbiam te podwójne kreski z białym wypełnieniem :)
    u mnie w Łowiczu, w łodzkiem takie burze śnieżne, że tragedia, autem nie da się jeździć, na całe szczęście wszystko inne w tym prąd jest ok :)

    OdpowiedzUsuń