poniedziałek, 31 marca 2014

Coś innego niż zwykle- ZAKOPANE zdjęcia

Hej kochane!
Po chwilowej przerwie piszę, by podzielić się z Wami moimi wrażeniami z pobytu parodniowego w Zakopanem.

Wraz z rodziną skoczyliśmy na parę dni do Zakopanego w przepiękne Tatry :)

Ja nie jestem tworzona chodzić po górach i wręcz nawet nie przepadam wspinać się po wysokich szczytach, lecz na małe w piękną pogodę czemu nie? :)

Najpierw zaliczyliśmy Gubałówkę :)

Można wybrać się na nogach lub kolejką :)

Widok z Gubałówki na Tatry, panoramę miasta i skocznię narciarską.


Były też i Krupówki

 Królik naciąga ciemnych turystów na zdjęcia oczywiście płatne także przestrzegam Was jeśli nie mieliście jeszcze do czynienia z takimi pseudo maskotkami. 20 zł za 4zdjęcia z takim królikiem trochę za dużo

Kasprowy Wierch




Buty kompletnie nie nadające się do wspinaczki po górach przez to dotarliśmy tam kolejką linową

Jak to w górach bywa nagle słońce zasłania  ciemna chmura, a potem tworzy się mgła przypominająca mleko :)



widoczki z Nosala









Na tą górkę do zdobycia trzeba przeznaczyć około godzinkę, ale warto kochani, szczególnie przy bezchmurnym niebie ♥ a na szczycie słoneczko opala :) mój mąż opalił sobie twarz hihi
Mam baaardzo dużo zdjęć, ale nie będę wszystkich wstawiać i Was zanudzać  :)

Jeszcze parę momentów z których jestem najbardziej zadowolona:













Mam nadzieję że zachęciłam Was chodź troszkę do spędzenia urlopu w górach :)

PS. Zdjęcia moich paznokci które obiecałam wstawiać co tydzień, postanowiłam że pojawią się dopiero po skończeniu kuracji odżywką ( KLIK )
czyli za ok 4 tyg, uznałam że lepiej będzie można zobaczyć efekty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz